29 Ağustos 2013 Perşembe

Ali'nin Polis Arkadaşları

Gün geçmiyor ki Ali İsmail Korkmaz'ın nasıl polis tarafından katledildiğine dair yeni bir görüntü ortaya çıkmasın! Vuruyorlar, tekmeliyorlar, falakaya çekiyorlar. Süsüne büründüren valime inat, arkadaşları yerine hepsinde bir iki polis oluyor; ne de olsa canımız, malımız, namusumuzun bekçisi onlar, kahramanlarımız.

Önce kızmıştım, sevgili valim niye susuyor diye; neden bir açıklama yapmıyor, bir özür bile dilemiyor, "Kusura bakmayın, yanılmışım. Affedin!" demiyor diye. Bir anda bir şimşek çaktı gözlerimin önünde, aniden kör oldum. Sanki ilk vücut dışı deneyimimi yaşamıştım. Ardından gerçek bütün çıplaklığıyla önüme serildi:

Ali'yi döverek öldüren polisler onun arkadaşlarıydı, Ali'nin polis arkadaşları. Sayın valim haklıydı. Acele etmiş, erken karar vermiştim. Yılların imbiğinden süzülmüş tecrübesiyle O doğruyu nakletmişti bize.

Sayın valim!
Nasıl mahcubum, anlatamam. Sizden özür diliyorum. Ne olur bu aceleci ruhu affedin, büyüklük sizde kalsın!

1 yorum:

  1. Olayla ilişkili bütün görevliler terfi eder, it ürür kervan yürür. Maalesef.

    YanıtlaSil