16 Mayıs 2013 Perşembe

Sırtınızı Adalete Dayayın

minyatur, iranli kadin sarap koyarken

Geçici barınma yöntemi no 1:

Yaklaşık iki haftadır ev aramaktayım. Ayaklarım şişti (gerçekten) memleketi iki köşe bucak dolaşmaktan. Her haftasonu atla otobüse, git kilometrelerce yolu, dön eli boş ve morali bozuk şekilde. En sonunda dayanamadım, zira yazmazsam içimde ukde kalacaktı. Yurdum kodeslerinde ucuza [1] kalmak varken niye sıkıntı yapıyorum ki? Patlatırım Hayyam'dan bir rubai, gel keyfim gel; ne gam kalır, ne keder!

Şarap içtikçe haramdır diye men eylediler
Dedim, öyleyse onu içmekten vazgeçerim
Bir düşündüm ki, şarap dinimize düşman imiş
Bize düşman kanı vallahi helaldir, içerim!

Bütün şarapseverleri gözlerinden öpüyor, sevgi ve mutluluk diliyorum. Kadehiniz her daim mey, masanız her daim dostlarla dolu olsun.

[1] TC'siz Adalet Bakanlığı faturayı bilahare yolluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder